Inpak stress

1 augustus 2018

Wat is inpakken een hel. Dat vind ik het ergste van vliegen. Ik vond dat het inpakken  best soepel ging. Maar bij het wegen bleken mijn koffers 4 kg te zwaar. 10 kg bijboeken was achterlijk duur. Dus alle koffers moesten weer open. ik was zo blij dat ik eindelijk klaar was maar niet dus. Ik zat wel even flink in de stress en nog steeds wel. Heb er nu 2 kg uit gehaald maar is nog niet genoeg. morgen maar op zoek naar een lichtere koffer en een grote koffer zodat ik van de nu 3 bagegestukken 2 kan maken. hopelijk is dat genoeg. ik baal ervan dat ik zoveel nodig heb om me veilig te voelen. hopelijk veranderd dat ooit nog. voor nu vind ik het heel erg lastig. er is al zoveel onzeker dat ik het geen waar ik wel invloed op heb volledig wil controleren. het komt allemaal wel goed. maar voor nu is het even k**

bijna klaar...

vandaag veel gedaan. nog niet mijn lijstje afgewerkt en zal me er bij neer moeten leggen dat dat niet meer gaat lukken over een uurtje of 26 ben ik bijna onderweg naar schiphol. De tijd raakt op. maar de belangrijkste dingen zijn wel gedaan. nog een paar kleine dingetjes die echt moeten en de rest zal ik moeten laten voor wat het is. vanmiddag tussen alle stress door ook nog even de tijd genomen om te ontspannen. heb een collage gemaakt. dat doe ik graag. is voor mij een fijne manier om me uit te drukken. ik heb foto's laten afdrukken van mooie of bijzondere herinneringen. deze gaan mee naar griekenland voor de moeilijke momenten.

collage 1         foto herinningen

qua spullen en voorbereiding ben ik er zo goed als klaar voor. ik had meer willen doen maar het is oke. emotioneel is toch wel een ander verhaal. momenteel is het echt een stuiterbal. ik ben blij maar ook bang. en dat gaat continu heen en weer. het ene moment kan ik niet wachten om in het liegtuig te stappen en het volgende moment zou ik liever thuis blijven. ik zat er vanmiddag even doorheen. het is zoveel. en ik wil het zo graag. en het komt ook gewoon goed. mijn koffer probleem lost zich ook nog wel op. ik moet nu accepteren dat het gewoon veel is en dat het strijd is. maar juist dat is zo lastig. ik wil de strijd niet en ik wil niet overspoeld worden. maar het hoort er nou eenmaal bij. alle strijd zorgt er ook voor dat het, het straks nog meer waard is. ik kan dit en ik ga dit doen. En ik ga het gewoon ontzettend naar me zin hebben en heel veel dingen overwinnen

Voor nu ga ik proberen om nog wat slaap uurtjes te pakken. good night!

1. Tiny:
    2 augustus 2018
    Komt goed Chantal. Alles wat je niet hebt kun je daar kopen..... dusssss gewoon wat uit je koffer laten. Heel veel succes en het komt goed. Vooral een hele goede reis en genieten maar en gooi de stresssss uit je hoofd maakt alles lichter zelfs je koffer. 🙋‍♂️💋👌🏻👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻