Het avontuur gaat bijna beginnen

2 augustus 2018

Nog iets minder dan 5 uur en ik zit in de auto onderweg naar schiphol. Bagage staat klaar. ik heb besloten om gewoon gewicht bij te boeken. ik heb het geprobeerd maar de koffer blijft te zwaar. ik heb besloten om niet verder te gaan stressen en morgen gewoon ter plekke 10 kg bij te boeken. dus dat is opgelost.

verder was vandaag een moeilijke dag. tijd is ineens heel kostbaar. elke minuut met mij hond is zo waardevol. dat is het altijd maar nu nog meer. zij is echt mijn tweede helft. morgen ga ik wel even breken als ik echt de deur achter me dicht trek voor 8 weken. niet mijn vertrouwde huisje, mijn konijntjes. maar ik kan dit. ik wil dit! over 24 uur zit ik in een hotelkamer in athene dan voel ik me vast al beter en kan ik de angst wat meer loslaten en ook gaan genieten. het is een unieke kans. en die moet ik grijpen. als ik eenmaal weet hoe het werkt en hoe mijn dagen eruit zien en ik de mensen een beetje ken dan en ik vast een stuk rustiger. en denk ik waar heb je je zo druk om gemaakt. En fenna heeft het goed bij mijn ouders. 8 weken zijn zo om en dan haal ik mijn tijd weer in. het is ook heel mooi om zo'n band te hebben met je hond. En natuurlijk ga ik al mijn vrienden, bekenden, collages ect ook echt wel missen. maar lang leve internet in de eu. ik kan gewoon met iedereen in contact blijven.

voor nu ga ik mijn bedje in. nog een proberen om een paar uurtjes te slapen. mijn eerst volgende log is waarschijnlijk vanuit athene maar misschien ook nog wel een korte blog vanaf schiphol als het inchecken soepel gaat.

to be continued........

1. Tiny:
    2 augustus 2018
    Ik wens je een fijne en goede vlucht. En tot schrijft. Onze kinderen gaan morgen ook naar Griekenland naar Rhodos. Vliegen om half 7 dus wie weet zie je Roel nog. Groetjes; uit Lobith.👍
  2. Chantal:
    Dankjewel!
  3. Monique:
    2 augustus 2018
    Hoi hoi,ga er van genieten het is vast een heel mooi avontuur.
    En jij kunt dit,doe er je ding mee en leer er heel veel van😀😀😀
  4. Chantal:
    Dank Monique
  5. Marcella:
    3 augustus 2018
    Heel veel plezier schatje! We zijn trots op je!!!💪
  6. Chantal:
    Dankjewel! Inmiddels veilig geland in Athen