Nog maar een paar dagen...

27 september 2018

Het gaat nu zo snel. Nog 2 dagen werken, 2 dagen vrij en dan is het tijd om naar huis te gaan ik ben klaar om naar huis te gaan maar ga het ook wel heel erg missen. ik ga dit keer niet een update schrijven dag te dag maar alleen de highlight. ik heb de griep te pakken dus mijn hoof werk niet zo goed om alles terug te halen.

afgelopen dagen laatste hotel shifts gehad. laatste keer eten in fancy hotels. mijn allerlaatste hotel shift was in het hotel waar ik ook mijn eerste had. gister voor de laatste keer kook shift. vandaag de laatste keer data invoeren en cages schuren en schideren. als dat schilderen weinig worden aangezien het hier niet echt prachtig weer is maar we gaan het zien. vanavond de laatste stage dingen laten aftekenen. mijn verslag is nog niet af maar ik heb nog tijd. De dingen die ik hier moet doen die heb ik af. morgen mijn laatste morningsurvey met een excavation van een dood nest.  benieuwd wat daar uit komt. kan ook zijn dat de eieren niet bevrucht zijn maar ik hoop dat het een dood nest is en ik wat interessante dingen te zien ga krijgen. en dan 's avonds mijn laatste kiosk shift en dan zit het erop. voelt heel dubbel.

sinds dinsdag is het weer omgeslagen. maandag was het nog prachtig weer en heb ik zelfs nog even gezwommen. De zee was zo kalm. Sinds dinsdag middag is de wind stormachtig en dreigende luchten. Voor de komende dagen zijn er ook onweerskansen. om die reden heb ik besloten om een bungalow te huren tot mijn vertrek. de planning was om dat vanaf gister te doen. maar dinsdagavond was het zo dreigend en zoveel wind. de golven klinken dan zo luid. en mijn tent schud heen en weer. ik had al een paar nachten slecht geslapen dus ik besloot dat 1 nacht extra ook niet meer uit zo maken. want het kost me wel weer extra geld. maar het viel mee. 84 euro voor 6 nachten. ik ben er erg blij mee. zeker nu ik grieperig ben is het fijn om in een warme bungalow te zitten en in een bed te kunnen liggen. gister was het overdag droog dus ik heb mijn tent droog kunnen inpakken. wel met een beetjes hulp want het opvouwen en weer in de tas kijken lukt niet echt zeg maar. maar mijn klasgenoot heeft veel ervaring met kamperen en tenten inpakken dus het is helemaal goed gekomen.

de komende dagen ga ik er nog uithalen wat erin zit. balen dat ik ziek ben en dat het weer bagger is maar ik maak er gewoon het beste van. Straks terug in nederland is alles toch al snel weer normaal en routine vrees ik.dus ik neem het er nog even van. Foto's zijn te vinden in album 27-09

1. Sjan:
    27 september 2018
    Geniet nog maar even van de laatste dagen.
    Beterschap en tot maandag 😘
  2. Tiny:
    27 september 2018
    Nou Chantal dan zit het erop. En dan weer lekker naar huis. Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen, zal ze gaan missen. Ik wens je nog een paar fijne dagen. En een goede vlucht, en een fijn weer zien met je fam. En je liefste knuffeldier Fenna en het konijn. En hoor nog wel wat er verder gaat gebeuren. Groetjes van uit Lobith. Tiny.