Naam:
Foto’s:
728
Video’s:

Over mij

Ik ben Chantal, 29 jaar oud. Ik volg de studie eco en wildlife. Ik ga aankomend schooljaar mijn examen jaar in. Verder heb ik een hond. Een 4 jarige golden retriever genaamd Fenna. Zij is echt mijn alles. Daarnaast heb ik ook nog 2 konijnen. In het weekend werk ik bij de action of op de kinderboerderij. Ik heb een druk leventje maar ik zou niet anders willen. Ik heb hard gevochten om te staan waar ik u sta en daar ben ik trots op!

Over mijn reis

Ik ga deze reis maken voor stage. Ik zal in Griekenland mee gaan werken in een schildpadden project. Ik zal nesten gaan markeren en zorgen dat de uitgekomen schildpadjes veilig hun weg naar de zee gaan vinden. Daarnaast zal ik het belang van dit werk uitleggen aan toeristen. En ik hoop ook nog een paar weken mee te kunnen lopen in het rescue centre waar gewonden schildpadden worden opgevangen en verzorgd en uiteindelijk weer worden vrij gelaten. Mijn tijdelijke woonruimte zal een tent zijn. Nog nooit gekampeerd maar dat komt vast goed. Ik ga deze reis niet alleen maken. Er gaat een klasgenoot mee en mogelijk zelf meerdere. Op vrije dagen of periode voor begin af na het einde van mijn stage hoop ik nog een beetje rond te kunnen reizen om als ik daar toch ben ook wat van het land te zien. Via deze blog zal ik iedereen op de hoogte gaan houden van dit hele avontuur

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

Griekenland, Hongarije, Macedonië, Nederland, Oostenrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.