Laatste dag

30 september 2018

Mijn laatste dag hier op Kreta. Morgen rond deze tijd ben ik als het goed is op het vliegveld. Heel gek. De afgelopen 8 weken was dit mijn thuis En ik voelde me ook echt thuis. Het was niet altijd makkelijk maar ik heb het wel gedaan. Ik ben alles aangegaan wat er op me pad is gekomen.Soms met een beetje paniek en drama maar dat hoort ook een beetje bij me. Het was het allemaal waard. Zoveel nieuwe en bijzondere ervaringen die ik voor altijd met me mee zal dragen. Ik kom zeker op een dag terug naar Kreta en ik hoop ook zeker in de toekomst me nog eens in te kunnen zetten voor Archelon en de zeeschildpadden.

De cycloon van gister viel uiteindelijk wel mee. Geen onweer alleen wat regen en veel wind. Daar was ik heel blij mee. Ben de dag vrij relaxt doorgekomen. Terwijl ik 2 dagen ervoor behoorlijk de stress zat. Maar is allemaal goed gekomen.

vandaag hoe ik me rustig.beetje over het strand wandelen, films kijken, rondhangen bij het kamp. Er zijn nog steeds onweerskansen dus ik ga niet meer de stad in. ga mezelf niet nog extra stress bezorgen. Het is goed zo. En ik kom zeker terug ooit op een dag. Rethymno is een mooi stad en Kreta is een mooi eiland. Ik heb nog lang niet alles gezien.

Mits er geen rare dingen gebeuren is dit mijn laatste blog vanuit Griekenland. Dan waarschijnlijk nog 1 laatste blog als ik weer thuis ben en dan komt aan deze blog een einde. Ik vond het een fijne manier om al mijn avonturen bij te houden.

nog wat laatste foto's zijn te vinden in album 30-09

1. Sjan:
    30 september 2018
    Geniet nog even van je laatste dag we zijn tros op jou je hebt het toch gedaan super
    Een fijn reis naar Nederland tot morgen😘
  2. Tiny:
    30 september 2018
    Chantal geniet nog even. Ik wens jouw veel geluk en gezondheid. Zoals je ziet ,je kunt het. Een hele fijne vlucht en wel thuis. Zal het missen jouw verhalen. Groetjes van uit Lobith.
  3. Chantal:
    30 september 2018
    Dank voor het volgen tante Tiny! Was altijd leuk om de reacties te lezen.