Eerste week zit er alweer op

13 augustus 2018

De eerst week zit er alweer op. Nog 7 weken te gaan. De tijd gaat snel. Al zijn er ook dagen dat de tijd heel langzaam lijkt te gaan. Vandaag heb ik ook weer en rustige dag. vanochtend base camp shift. Dus een beetje opruimen, afwassen, schoonmaken. En verder heb ik niks tot vanavond. Ik vul mijn tijd vooral met werken aan mijn verslag en films kijken. deze week blijf ik nog gewoon op het kamp in mijn vrije uren. Maar volgende week wil ik zeker ook de omgeving een beetje gaan verkennen. Misschien een dag vrij vragen. dat moet aanvragen. Je heb recht op 1 vrije dag elke 9 dagen.

Ik heb nu met verschillende mensen diensten gedraaid. Daardoor heb ik ook meer aansluiting in de groep. Maar blijf het nog lastig vinden. iedereen is heel aardig hoor. het is voor mij vaak gewoon te druk en te veel indrukken. Maar daar wen ik nog wel aan. verder voel ik me aardig thuis op het kamp en heb ik steeds beter door hoe alles werkt.

Zaterdag was een vrij rustige dag. in de ochtend had ik vrij. In de middag bamboo shift. 2 uur shadings repareren. best een relaxt klusje eigenlijk. Wel heel belangrijk. ’s Avonds weer naar een hotel. Er was ook een slide show presentatie. tijdens die side show stond ik alleen bij de informatie tafel. Dat ging best goed. niks verkocht maar wel met mensen gesproken. Er was ook een nederlands gezin. De kinderen bleven maar vragen stellen. Het was wel een lange dienst. Maar het was prima. ’s avonds hadden we nog een pubquiz. Was ook gezellig.

Zondag ook een rustig dag. in de ochtend vrij. In de middag moest ik werkshirts wassen. Mijn oom en tante zijn op vakantie op kreta en zijn even langs geweest. was leuk om ze even te zien en te vertellen wat ik hier doe. verder niet veel gedaan. eind van de middag had ik wee een k4 shift. De eerste paar uur was het zo rustig. uiteindelijk kwamen er toch wat mensen. waaronder ook veel nederlanders. Aan het eind van de shift moesten we terug lopen. dat  is 3 kwartier tot een uur lopen. maar ik vind het heerlijk. De stad komt tot leven ’s avonds. Veel muziek en straat artiesten. Gezellige sfeer. Het verkeer is wel een uitdaging. het rij gedrag hier is best bijzonder. Nog even beetje gezeten en me telefoon ongeladen. In de buurt hadden ze een of ander concert wat klonk als een gospel koor. Het is de hele nacht doorgegaan. Maar ik was gesloopt dus ik was zo in slaap. Ik slaap hier meer dan thuis. Maar ik voel me niet perse uitgerust.

Dat was het wee even voor nu. ik voeg nog wat foto’s toe. deze zijn te vinden in album 13-08. Er zitten wat foto collages ij van de hotels waar ik ben geweest. de foto’s komen van google omdat ik niet als een toerist overal foto’s van kan maken als ik daar ben. maar wil voor mezelf toch een herinnering en iets van afbeeldingen hebben dus dan maar zo.

Tot de volgende blog.

1. Tiny: