Weer even een update!

20 juni 2018

Lieve volgers,

Weer even een update! Ik ben inmiddels weer een paar stappen verder in het proces. ik heb mijn praktijkovereenkomst binnen en zojuist heb ik deze ondertekend en naar Griekenland gemaild voor hun ondertekening. Dit is de laatste stap om mijn stage echt officieel te maken. Als ik de overeenkomst ondertekent terug heb dan is het echt officieel en kan ik vliegtickets gaan boeken. Ik ben al bezig met het aanvragen van de erasmusbeurs waarmee ik een deel van mijn kosten kan terug krijgen. Nog 1 formulier en dan kan ik die ook doorsturen. Komt heel wat papierwerk bij kijken met een buitenlandstage. Maar ik weet zeker dat, dat het helemaal waard gaat zijn.

Het is nog moeilijk te beseffen dat ik over`6 weken in Griekenland zit. Ik ben er nog lang niet klaar voor. Ik moet nog zoveel regelen. Maar ook veel dingen al wel geregeld. De komende 1 1/2 week moet ik me nog even focussen op het afronden van dit schooljaar en dan kan ik me volledig storten op mijn stage. Maar betekend niet dat ik er ondertussen niet ook al mee bezig ben. Ik ben al begonnen met een opzet voor mijn stage verslag en er is nog een extra keuze deel werken in het buitenland die je kan doorlopen. Dat komt dan op je diploma te staan. Daar ben ik ook al mee begonnen. Niet dat ik niet al genoeg te doen heb. Maar ik vind het ook leuk om me te verdiepen in mijn stage. En tussen als het andere huiswerk door is het soms wel even een fijne afleiding.

eerste spullen

Ik heb mijn eerste kampeerspullen al binnen. Een paar dingen van een lieve collega gekregen. En op mijn werk bij de action hebben ze ook veel spullen. De tent heb ik nog niet maar dat komt ook binnenkort. Gister een bikini besteld. De eerste keer in 10 jaar dat ik weer in een bikini ga. Best een dingetje maar geeft ook wel een goed gevoel dat ik het eindelijk weer durf. Dat zijn wel de leuke dingen. Ik weet zeker dat ik als ik terug kom uit Griekenland een ander mens ben. Ik ga veel uitdagingen tegen komen maar ik kijk er heel erg naar uit!​

Tot zo ver weer even voor nu. Als er weer nieuwe ontwikkelingen zijn dan laat ik dat weer weten.

Tot snel...

1. Tiny:
    20 juni 2018
    Mooi zo Chantal al weer wat stappen in de goede richting.
  2. Esther:
    21 juni 2018
    Goed bezich Chantal. Ik ben trots op je.
  3. Chantal:
    21 juni 2018