Tent gekocht!

12 juli 2018 - Almere, Nederland

Ik schrijf dit verhaal vanuit mijn tent! Ik heb een tent gekocht en ga een nachtje proefslapen. De planning was met hond maar die is toch te onrustig dus die ligt toch gewoon binnen. Heb de teniet opgezet in de tuin van mijn ouders.

ik had 2 tenten van mijn neef te leen gekregen. Vanochtend opgezet. Maar 1 was te ingewikkeld en ook niet hoog geboeg. En de andere was ook niet hoog genoeg. Dus maar even met mijn ouders overleggen en een tent gekocht. De tijd begint te tikken en wil de tent nov wel opzetten en uittesten.

het opzeten ging vrij soepel. Wel met instructie filmpje. Maar het is niet zo moeilijk. Dat kan ik wel. En mijn klasgenoot wil me vast wel helpen. De tent is echt heel ruim. ik kan er in staan. Er zijn 2 slaap gedeeltes. 1 hoor mijn spullen en 1 om te slapen. Perfect. Ik moet wel wennen aan de geluiden. Vooral van de wind denk steeds dat mijn tent in elkaar stort. Maar verder bevalt het tot nu toe prima. Ben benieuwd hoe ik ga slapen.*

verder zijn de administratieve dingen nu bijna rond. Mijn ondertekende praktijkovereenormst is naar school gestuurd is nu wachten op de bevestiging. De laatste formulieren voor de aanvraag van de Erasmusbeurs zijn ondertekent en verstuurd dus ook dat is geregeld. Nu wachten op het voorschot.

ik moet nog wel kijken voor een overnachting in Athene. Ik moet het reizen nog uitzoeken van Athene naar Kreta. En doorgegeven aan het project hoe laat we ongeveer aankomen. En dan is echet bijna alles geregeld. Dan is het een kwestie van inpakken.

spannend. Nog 3 weken tot vertrek!*

foto’s in beticht invoegen lukt niet via mijn telefoon maar er staan fotocollage‘s in mijn fotoalbum